sobota, 19 października 2013

CAKE TOPPERS by MelaboWed



SHOP HERE


MelaboWed cake toppers

Na razie ze ślubami łączy mnie jedynie to, że kiedyś mogłabym je organizować. Dla innych. Uwielbiam temat białych sukienek i pięknie przystrojonych sal do momentu, kiedy nie dotyczy mnie bezpośrednio. Po prostu na razie mi się nie spieszy.
Jednak pojawię się tutaj niekiedy gościnnie, ponieważ, jak pisałam wcześniej - nie miałabym nic przeciwko, żeby kiedyś zająć się organizacją przyjęć profesjonalnie. Taki plan B.
Moje dzisiejsze znalezisko pokazuję wam nie chętnie, ponieważ wolałabym utrzymać to jako niespodziankę dla Oli i obserwować jej ucieszona minę nieco bliżej wesela. Jednak wtedy prowadzenie tego bloga za bardzo nie miałoby sensu. Jesteśmy tu, żeby się z wami dzielić wszystkim co wiemy.
Przypadkiem natknęłam się na te cuda przeglądając ceramiczne wyroby na ETSY. Wtedy dopiero doszło do mnie jaki to genialny i zabawny pomysł! Nie oszukujmy się, większość figurek na torby wygląda bardzo kiczowato lub po prostu NIE wygląda. A tutaj takie cuda! Baza zawsze zostaje ta sama, a głowy możecie wybierać spośród wielu propozycji autorki. Są wiewiórki, lisy, sarenki, kozy, koty, konie, a nawet roboty!
Ceny figurek wahają się między 20-40 funtami, wysyłka do Polski kosztować pewnie będzie około 10-20 funtów (ponieważ pracownia mieści się w stanach).
Figurki możecie zamówić TU.

A jakie zwierze idealnie odzwierciedliłoby waszą parę? ;)



gościnnie,


Follow us on Facebook
Follow my blog with Bloglovin

1 komentarz: